hajoznijo.hu weboldal GYIK

Az alábbi oldal GYIK keretében próbáljuk meg összefoglalni a hajoznijo.hu által üzemeltetett weboldallal kapcsolatosan felmerült kérdéseket.

VÁSÁRLÁS

Hogyan veszek jegyet?

Az oldalunk egy friss WordPress szoftverekre épülő megoldás, amelyen belül egy webshop üzemel. Az adott egyéni szolgáltatás (például: sétahajó), termék és időpont kiválasztását követően megadhatja az igényelt jegyek számát, majd a pénztárnál elvégezheti a fizetést. Ha egyéb szolgáltatást venne igénybe (például: két órás meglepetés buli vagy Legyen Ön is kapitány) akkor is hasonlóan kell eljárnia és emailben vagy telefonon kapcsolatba lépünk Önnel.

Elrontottam a mennyiséget (többet/kevesebbet vettem)?

Semmi gond. Kosarát a http://hajoznijo.hu/kosar oldalon érheti el (vagy az oldal bal felső sarkában, ha a kosárban van termék) illetve a rendelés összegzése oldalon a “Változtatná a termékek mennyiséget a kosarában” szövere kattintva is elérheti. A kosárban a termékek mennyiségét szükség szerint módosíthatja (növelheti vagy csökkentheti).

Több jegyet vennék különböző időpontra.

Természetesen megteheti, az első/második/stb. termékek kosárba rakását követően kattintson a “Veszek mást is” gombra és rakja a következő terméket a kosárba. A kosár tartalmát a hajoznijo.hu/kosar oldalon ellenőrizheti.

Meddig érhetőek el a jegyek?

Jellemzően az utazás időpontjának havában tudja letölteni a jegyet, ezt követően archiváljuk azokat.

Regisztráció. Kötelező?

Nem, a regisztráció nem kötelezettség csupán lehetőség, azonban ajánljuk. Ha regisztrál úgy bármely következő rendelését sokkal egyszerűbben elvégezheti, illetve megtekintheti előző rendeléseinek feldolgozási állapotát, elkészült jegyeit és számláit.

Honnan tudom, hogy vásárlásom sikeres? Nem kaptam e-mailt.

Minden rögzített vásárlásról lát egy összefoglaló oldalt valamint a vásárlást követően összegző e-mailt is küldünk. Email az elsődleges kommunikációs csatornánk. Ha nem kapott e-mailt illetve függőben lévő rendelésének lezárásáról 24 órán belül nem kap e-mailt, úgy nézze meg a SPAM (levélszemét) mappáját valamint GMAIL postafiókok esetében a Közösségi, Promóciós és egyéb füleket, ha ott sem talál emailt, akkor írjon nekünk.

E-mailszolgáltatók.

Egyes e-mailszolgáltatók nem megbízhatóan működnek és e-mailjeinket nem továbbítják, illetve visszautasítják. Minden egyes levelünket elektronikus aláírással látjuk el (SPF+DKIM), az site pedig DMARC policyval rendelkezik. Tapasztalataink szerint az ilyen szolgáltatók között nagyobb számban képviseltetik magukat az ingyenes e-mailszolgáltatók. Ilyen jellegű problémákat gyakran tapasztalunk freemail.hu, citromail.hu, vipmail.hu, indamail.hu szolgáltatók esetén, ezért egyes szolgáltatóknál a vásárlást nem engedélyezzük. Kérjük, hogy csak megbízható, elismert e-mailszolgáltatót használjon, így leveleit biztosan megkapja.

Milyen gyors a vásárlási folyamat?

Megteszünk mindent, ami tőlünk telik, de a vásárlási folyamat sebessége nagy részben a választott fizetési módtól valamint esetlegesen az Ön válaszainak sebességétől is függ. Átalános feldolgozási időtartamok: a) bankkártyás fizetés – azonnali (automatikus), b) banki átutalás – 1 banki nap, c) PayPal – azonnali (automatikus), d) kupon – >24 óra és <48 óra.

Mennyi idő alatt dolgozzák fel a rendelésem? Mi történik akkor, ha valamilyen adat hibás?

Rendelését az elvárt feldolgozási idő alatt feldolgozzuk és véglegesítjük. Amennyiben valamely megadott adat hibás, úgy erre a figyelmét emailben felhívjuk. Amennyiben az adott időkeretben nem kapunk választ, úgy a rendelkezésre álló adatok alapján módosítjuk és véglegesítjük rendelését.

Megnyomtam a gombot, de nem történik semmi.

Ne essen pánikba, lehet, hogy a rendszerünk csak dolgozik. Ha mégis túl soknak érezné a várakozást, akkor nyomja meg az F5 (vagy a ctrl-R) gombot és frissítse az oldalt. Remélhetőleg így a tartalom frissül és a hiba ehárul.

Nem vagyok robot.

Ezt a kérdést inkább döntse el mindenki maga. Ha segítség kellene, akkor Turing teszt a megoldás. A weboldalon ennek kíszűrésére captchát kell használnunk. Igyekeztünk a legbarátságosabbak lenni.

Hírlevél

Rendszeresen küldünk hírleveleket, amennyiben erre feliratkozuk, úgy részesülhet a hírlevelekben illetve a már velünk utazott ügyfelek részére ajánlott kedvezményeinkben.

Az utazás időpontjának kiválasztása után nem látom a kosarat. Sajnos ez a böngésző egy ismert hibája. Amennyiben eljutott erre a pontra, kiválasztotta a jegy típusát valamint az utazás időpontját, úgy nyomjon egy F5 vagy ctrl-R (frissítés) gombot és a kosár megjelenik. 

TECHNIKA

Milyen böngésző ajánlott?

Ez mindenkinek egyéni ízlésére van bízva. Ajánlhatnánk egyiket vagy másikat, de az a mi ízlésünk lenne, így nem tesszük. A weboldalt viszont a modern böngészők képességeinek figyelembevételével készítettük, így a teljes funkcionalitás naprakész böngészővel érhető csak el. Ezek jelen GYIK készítésének időpontjában Chrome 40, Firefox 36, Safari 7.1, Internet Explorer 11.

Megnyitottam az oldalt, de egy nagy üzenet fogadott.

Sajnáljuk, ezek szerint a böngészője túlzottan régi lehet és nem képes az oldal tartalmának megjelenítésére. Amennyiben foglalni kíván, úgy végezze el az oldalon található utasításokat vagy írjon.

Vélemény, hozzászólás?