GyIK – jegyvásárlás

számlát kérek a foglalásról

Természetesen adunk számlát, sőt önkiszolgáló rendszerben a foglalás során magad állítod elő. A foglalás végén nyomd meg a “számlát szeretnél?” gombot és töltsd ki a szükséges adatokat.
Kérjük a kitöltést követően ellenőrizd, hogy a bevitt adatok helyesek-e, mivel azok kijavítása csak manuálisan lehetséges. Az elektronikus számlát a foglalás visszaigazolását követően külön emailben kapod kézhez.
Harmadik felek által kiállított voucherek esetében (,mint Viator, Getyourguide, Booking, Musement) a számlát is e harmadik fél állítja ki, keresd őket közvetlenül.

Ajándékutalványt vennék…

Természetetesen a webshopban ajándékutalványt is vehetsz, akár kiválaszthatod az oldalon a menüből, vagy kattints: ajándékutalvány vásárlása

Nem találom a kikötőt

A kikötőnk a XIII. kerület Szent István parknál található, Dock 42, sétahajó járataink innen indulnak. A sétahajó járatokon az indulási és az érkezési kikötő azonos.. A Dock 42 kikötő helyét online térképszolgáltatással gyorsan és egyszerűen megtalálhatod.

A kikötő megközelíthető

– tömegközlekedéssel: 75, 76 -os troli Szent István park megálló, 15, 115 -ös busz Victor Hugo u. megálló, M3 metró Lehel téri megálló, 2, 4-6 villamos Jászai Mari téri megálló, BuBi Szent István parki dokkoló. Menetrendet a BKK oldalán találod.

– gépjárművel a parkolás a rakparton lehetséges

– taxival

Javasoljuk, hogy használd telefonod térképalkalmazását és annak segítségével navigálj a kikötőhöz. Szinte mindegyik online applikáció hibátlanul a kikötőhöz vezet. Ha nem akarsz adatforgalmat generálni, arra is létezik megoldás, például a Maps.Me.

Dock 42 Google Map-en

Dock 42 Apple Maps-en

Dock 42 OpenStreetmap-en

Dock 42 FourSquare-en

Cseveghetsz Telegram botunkkal, Annával is t.me/portum_bot, aki szintén szívesen elüldi a kikötő helyszínét, odavezet vagy akár a kikötőtől a távolságod is megmondja.

Csoporttal mennénk, kaphatunk csoportos jegyet?

Természetesen, csoportok részére tudunk csoportos jegyet biztosítani, feltéve, hogy a csoport létszáma a 20 főt eléri. A részletekért kérjük lépj velünk kapcsolatba.

Milyen időpontok vannak? Nem látom az időpontokat.

Az adott termékek elérhető időpontjait a kívánt napra történő kattintás után látod a foglaltsággal (még elérhető szabad helyek száma) együtt. Ha az adott napot már nem tudod kiválasztani, akkor az elérhető helyek sajnos elfogytak.

Gyerekjegyet vásárolhatok?

Külön gyerekjegy nincsen a társaságunknál így gyerekjegyet nem lehet vásárolni.

A három év alatti gyerekek ingyen utaznak, három éves életkor felett pedig teljes áru jegy (egyéni jegy) szükséges. Minden egyes ingyenes gyerekjegyhez legalább 1 darab érvényes egyéni jeggyel érkező felnőtt utas is szükséges. Ld. a jegy kategóriákat.

a számla összege és a kártya terhelés eltér, számlát szeretnék a foglalási díjról

Valószínűleg feltűnt, hogy a nyugtán/számlán szereplő összeg valamint a kártyán található terhelés összege eltér. A különbség a foglalási díjból adódik, amelyet a Fareharbor közvetlenül számláz. Amennyiben a foglalási díjról számlát szeretnél, úgy lépj közvetlenül kapcsolatba a Fareharborral formanyomtatvánnyal vagy emailben.

jegyek lemondása, törlése, módosítása

A visszatérítési / módosítási szabályaink egyszerűek:

Rendes jegy törlési feltételek:

  • 24 órával az indulás előtt: teljes visszatérítés (1 EUR admin díj levonásával)
  • 24 órán belül vagy meg nem jelenés esetében: nincs visszatérítés

Rendes jegy módosítási feltételek:

  • 24 órával az indulás előtt: nincsen díj
  • 24 órával az indulási időponton belül: 6 EUR.

Akciós vagy kuponos jegyek:

  • Visszatérítés nem lehetséges.
  • Jegy módosítása 6 EUR.

Jegyeid ügyintézése kapcsán kérjük kizárólag az alábbi formanyomtatvánnyal lépj velünk kapcsolatba és add meg a foglalás vagy a jegy számát.

    Módosítási igény esetén kérjük add meg:

  • a kért módosított időpontot
    Törlési igény esetén kérjük add meg, hogy a jegyért:

  • egy 1 évig érvényes vouchert vagy
  • visszatérítést szeretnél – 1 euró admin díj levonásával.

Módosítási igényt a járat indulását megelőző 6. óráig adhatod be. A módosítási igény a foglalási emailcímről kell érkezzen.
Törlési igény visszatérítéssel indulást megelőző 24 óráig (vagy ha eltér, akkor a termékleírásban szereplő időpontig) lehetséges.

A módosítási vagy törlési igénynek a megrendeléshez tartozó emailcímről kell érkeznie. Harmadik fél által kiállított vouchert csak ez a harmadik fél tud módosítani illetve törölni, így a Getyourguide, Musement, Viator, Booking.com.

Amennyiben nem a megadott indulási időpontban szeretnél utazni – de azonos napon – úgy a 24 órán belüli módosítási díjat kell fizetned.





    számlát szeretnék harmadik félnél végzett foglalásról – Getyourguide

    Amennyiben harmadik félnél, mint például a Getyourguide-nál végzett foglalásról szeretnél számlát (ÁFÁs számlát), úgy meg kell adnod a következő adatokat:
    – foglalási azonosító
    – számlázási név
    – adószámod (ha van)
    – teljes címed (ország, város, irányítószám, utca, házszám)
    – emailcímed
    Kérjük tartsd észben, hogy a számláról szóló emailt az általad megadott címre küldi a rendszer, így javasoljuk, hogy a rendszeresen használt emailcímed add meg és ne azt például, amelyet a Getyourguide ideiglenesen adott.
    Számlát legfeljebb a foglalástól számított két héten belül tudsz kérni.

    Budapest kártyát elfogadtok?

    Nem, sajnos nem tudunk elfogadni Budapest Kártyát.

    Ki kell nyomtassam a jegyet?

    Nem, a jegyet bemutathatot okoseszközön (telefon, tablet, stb.) is, amely információt a jegyen is feltüntettük. Mi is szeretjük a fákat.

    megbízhatatlan email kiszolgálók

    Egyes ingyenes email szolgáltatások úgy, mint (de nem kizárólag) freemail.hu, citromail.hu megbízhatlanok és az emailt nem továbbítják. Jobb esetben az általunk küldött email csak a spam mappába kerül rosszabb esetben viszont a kézbesítés is meghiusul. Javasoljuk, hogy emailcímként ne a megbízhatatlan szolgáltatóknál lévő címed add meg, mivel ekkor az emailt rendszerünk nem tudja továbbítani. Mivel emailszolgáltatód te választod, így az email továbbításért felelősségget nem tudunk vállalni.

    Hogyan kapom meg a jegyemet?

    A szájton vásárolt bármely terméket kizárólag elektronikus úton, emailben kézbesítünk, minden egyes vásárlásod után visszaigazolást és/vagy jegyet kapsz. Ha esetleg a vásárlást követően mégsem kapnál jegyet, akkor először ellenőrizd a levélszemét/spam fiókodat, majd lépj velünk kapcsolatba.

    A jegy bármelyik útra jó?

    Nem, a jegy adott időpontra szól, melyet azon feltüntettünk. Amennyiben esetleg lekésted a hajójáratot, úgy kedvezményes díjért az adott nap és a következő nap részt vehetsz egy másik hajójáraton.

    Hogyan fizetek? EUR-ban kell fizetnem?

    A weboldalon bankkártyával tudsz fizetni. Az alapvető elszámolás EUR -ban történik – a rendszer sajnos több valuta egyidejű kezelésére nem képes – így a kártyádat is ilyen módon terheli a rendszer. Normál bankkártyák esetén az átváltás a bank/kártyatársaság által meghatározott árfolyamon történik, speciális bankkártyáknál, mint Revolut, Curve, stb. a terhelés akár az EUR egyenleg terhére is történhet. A jegykezelő Fareharbor a jegy díján túl hozzáadhat kezelési/jegykiállítási költséget is.

    Készpénzes vásárlásra csak a hajó indulás előtt van lehetőség (szabad helyek függvényében), a hajón a jegyeket forintban áruljuk és egységesen 10 euróba vagy 3500 forintba kerülnek.

    jegyvásárlás a helyszínen

    Rendszeres sétahajó járatainkra jegyet elsosorban a hajoznijo.hu/setahajo oldalon tudsz vásárolni bankkártyával.

    Amennyiben ez nem megfelelő, úgy munkatársaink a helyszínen is eladnak számodra jegyet, amíg az adott hajójárat még nincs tele. A helyszínen vásárolt jegy ára 14 eurós/5500 forintos) áron. A helyszínen mind készpénzt mind bankkártyát elfogadunk.

    A beléptetés során az előre megvásárolt jeggyel rendelkezők elsőbbséget élveznek.

    Miért kaptam két emailt a vásárlásról?

    A vásárlásról a foglalási rendszerünk (Fareharbor) mellett a számlázz.hu-tól is külön emailt kapsz. Az ok nagyon egyszerű, a tranzakcióról a vonatkozó szabályoknak megfelelően pénzügyi bizonylatot kell adnunk, melyet a foglalási rendszer – technikai korlátai miatt – nem tud megfelelően adni, így a vásárlásról a nyugtát (vagy igény esetén a számlát) a számlázz.hu rendszere állítja ki és küldi el részedre emailben.

    Ha számlát szeretnél, úgy a foglalási folyamat során ne felejtsd el bejelölni ezt a kérdést és add meg a számlázási adatokat. Kérünk kétszer is ellenőrizd az adatokat, mivel kijavítani csak kézzel tudjuk a vásárlást követő 7 napon belül.

    Hozhatom a kerékpárom?

    Nem, a hajón sajnos kerékpárt nem szállíthatsz a vonatkozó ÁSZF szerint. Természetesen örömmel vesszük, ha egészségesen közlekedsz és kerékpárral jössz, a rakparton a korláthoz a kerékpár rögzíthető.

    Hozzáadnék egy (vagy több) barátot a foglaláshoz…

    Sajnos ez nem lehetséges. A jegyek számának bővítése automatikusan fizetést igényel, így a kártyaadatait meg kellene adnod, amelyet nem szeretnénk. Javasoljuk, hogy ez esetben végezz új foglalást azonos időpontra, nem gond, több jegyet is tudunk kezelni.

    Nem kaptam meg a jegyem

    Minden jóváhagyott foglalásról küldünk jegyet, esetleg nézd meg a spam (levélszemét) mappádat is. Ha nem kaptad meg a jegyet, úgy foglalást valamilyen okból nem tudtuk jóváhagyni, melyről e-mailt küldtünk.
    GMAIL postafiókok esetében a levélszemét mappán túl nézd meg a Közösségi, Promóciós ajánlatok, stb. füleket, illetve használhatod az “in:all from:[email protected]” keresőkifejezést is. Foglalásával kapcsolatos kérdéseid kérjük a kapcsolat formanyomtatvánnyal jelezd, telefonon nem tudunk felvilágosítást adni a jegyeiddel kapcsolatban.
    Kérjük nézd meg bejegyzésünk a “nem megbítható e-mail kiszolgálókról is”.

    Foglalhatok telefonon? Foglalhatok emailben?

    Nem. Foglalásod csak online, a hajoznijo.hu weboldalán tudjuk fogadni: jegyvásárlás sétahajó útra. Semmilyen körülmények között nem fogadunk el foglalást telefonon, emailben vagy más módon.

    Milyen jegy kategóriák léteznek? Kell jegyet vennem a gyereknek, apámnak, nagynénémnek, stb?

    Sétahajó útjainkon általában két jegy kategória létezik.

    gyermekjegy: 0-2 éves életkor között ingyenes (minden egyes gyerekjegyhez egy darab érvényes egyéni jegy szükséges)

    egyéni jegy: 3 éves életkortól

    Egyes különleges útjainkon eltérő jegy kategóriák is létezhetnek, melyet a termék leírásánál feltüntettünk.


    vissza a GyIK főoldalra

    write a new Tripadvisor review on Portum Lines
    hajoznijo FB page
    • Dock42 port
    Foglalok