számlát kérek a foglalásról
Természetesen adunk számlát, sőt önkiszolgáló rendszerben a foglalás során magad állítod elő. A foglalás végén nyomd meg a “számlát szeretnél?” gombot és töltsd ki a szükséges adatokat.
Kérjük a kitöltést követően ellenőrizd, hogy a bevitt adatok helyesek-e, mivel azok kijavítása csak manuálisan lehetséges. Az elektronikus számlát a foglalás visszaigazolását követően külön emailben kapod kézhez.
Harmadik felek által kiállított voucherek esetében (,mint Viator, Getyourguide, Booking, Musement) a számlát is e harmadik fél állítja ki, keresd őket közvetlenül.
Ajándékutalványt vennék…
Természetetesen a webshopban ajándékutalványt is vehetsz, akár kiválaszthatod az oldalon a menüből, vagy kattints: ajándékutalvány vásárlása
Nem találom a kikötőt
A kikötőnk a XIII. kerület Szent István parknál található, Dock 42, sétahajó járataink innen indulnak. A sétahajó járatokon az indulási és az érkezési kikötő azonos.. A Dock 42 kikötő helyét online térképszolgáltatással gyorsan és egyszerűen megtalálhatod.
A kikötő megközelíthető
– tömegközlekedéssel: 75, 76 -os troli Szent István park megálló, 15, 115 -ös busz Victor Hugo u. megálló, M3 metró Lehel téri megálló, 2, 4-6 villamos Jászai Mari téri megálló, BuBi Szent István parki dokkoló. Menetrendet a BKK oldalán találod.
– gépjárművel a parkolás a rakparton lehetséges
– taxival
Javasoljuk, hogy használd telefonod térképalkalmazását és annak segítségével navigálj a kikötőhöz. Szinte mindegyik online applikáció hibátlanul a kikötőhöz vezet. Ha nem akarsz adatforgalmat generálni, arra is létezik megoldás, például a Maps.Me.
Cseveghetsz Telegram botunkkal, Annával is t.me/portum_bot, aki szintén szívesen elüldi a kikötő helyszínét, odavezet vagy akár a kikötőtől a távolságod is megmondja.
Csoporttal mennénk, kaphatunk csoportos jegyet?
Természetesen, csoportok részére tudunk csoportos jegyet biztosítani, feltéve, hogy a csoport létszáma a 20 főt eléri. A részletekért kérjük lépj velünk kapcsolatba.
Milyen időpontok vannak? Nem látom az időpontokat.
Az adott termékek elérhető időpontjait a kívánt napra történő kattintás után látod a foglaltsággal (még elérhető szabad helyek száma) együtt. Ha az adott napot már nem tudod kiválasztani, akkor az elérhető helyek sajnos elfogytak.
Gyerekjegyet vásárolhatok?
Külön gyerekjegy nincsen a társaságunknál így gyerekjegyet nem lehet vásárolni.
A három év alatti gyerekek ingyen utaznak, három éves életkor felett pedig teljes áru jegy (egyéni jegy) szükséges. Minden egyes ingyenes gyerekjegyhez legalább 1 darab érvényes egyéni jeggyel érkező felnőtt utas is szükséges. Ld. a jegy kategóriákat.
a számla összege és a kártya terhelés eltér, számlát szeretnék a foglalási díjról
Valószínűleg feltűnt, hogy a nyugtán/számlán szereplő összeg valamint a kártyán található terhelés összege eltér. A különbség a foglalási díjból adódik, amelyet a Fareharbor közvetlenül számláz. Amennyiben a foglalási díjról számlát szeretnél, úgy lépj közvetlenül kapcsolatba a Fareharborral formanyomtatvánnyal vagy emailben.
jegyek lemondása, törlése, módosítása
A visszatérítési / módosítási szabályaink egyszerűek:
Rendes jegy törlési feltételek:
- 24 órával az indulás előtt: teljes visszatérítés (1 EUR admin díj levonásával)
- 24 órán belül vagy meg nem jelenés esetében: nincs visszatérítés
Rendes jegy módosítási feltételek:
- 24 órával az indulás előtt: nincsen díj
- 24 órával az indulási időponton belül: 6 EUR.
Akciós vagy kuponos jegyek:
- Visszatérítés nem lehetséges.
- Jegy módosítása 6 EUR.
Jegyeid ügyintézése kapcsán kérjük kizárólag az alábbi formanyomtatvánnyal lépj velünk kapcsolatba és add meg a foglalás vagy a jegy számát.
- Módosítási igény esetén kérjük add meg:
- a kért módosított időpontot
- Törlési igény esetén kérjük add meg, hogy a jegyért:
- egy 1 évig érvényes vouchert vagy
- visszatérítést szeretnél – 1 euró admin díj levonásával.
Módosítási igényt a járat indulását megelőző 6. óráig adhatod be. A módosítási igény a foglalási emailcímről kell érkezzen.
Törlési igény visszatérítéssel indulást megelőző 24 óráig (vagy ha eltér, akkor a termékleírásban szereplő időpontig) lehetséges.
A módosítási vagy törlési igénynek a megrendeléshez tartozó emailcímről kell érkeznie. Harmadik fél által kiállított vouchert csak ez a harmadik fél tud módosítani illetve törölni, így a Getyourguide, Musement, Viator, Booking.com.
Amennyiben nem a megadott indulási időpontban szeretnél utazni – de azonos napon – úgy a 24 órán belüli módosítási díjat kell fizetned.
számlát szeretnék harmadik félnél végzett foglalásról – Getyourguide
Amennyiben harmadik félnél, mint például a Getyourguide-nál végzett foglalásról szeretnél számlát (ÁFÁs számlát), úgy meg kell adnod a következő adatokat:
– foglalási azonosító
– számlázási név
– adószámod (ha van)
– teljes címed (ország, város, irányítószám, utca, házszám)
– emailcímed
Kérjük tartsd észben, hogy a számláról szóló emailt az általad megadott címre küldi a rendszer, így javasoljuk, hogy a rendszeresen használt emailcímed add meg és ne azt például, amelyet a Getyourguide ideiglenesen adott.
Számlát legfeljebb a foglalástól számított két héten belül tudsz kérni.
Budapest kártyát elfogadtok?
Nem, sajnos nem tudunk elfogadni Budapest Kártyát.
Ki kell nyomtassam a jegyet?
Nem, a jegyet bemutathatot okoseszközön (telefon, tablet, stb.) is, amely információt a jegyen is feltüntettük. Mi is szeretjük a fákat.
megbízhatatlan email kiszolgálók
Egyes ingyenes email szolgáltatások úgy, mint (de nem kizárólag) freemail.hu, citromail.hu megbízhatlanok és az emailt nem továbbítják. Jobb esetben az általunk küldött email csak a spam mappába kerül rosszabb esetben viszont a kézbesítés is meghiusul. Javasoljuk, hogy emailcímként ne a megbízhatatlan szolgáltatóknál lévő címed add meg, mivel ekkor az emailt rendszerünk nem tudja továbbítani. Mivel emailszolgáltatód te választod, így az email továbbításért felelősségget nem tudunk vállalni.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A szájton vásárolt bármely terméket kizárólag elektronikus úton, emailben kézbesítünk, minden egyes vásárlásod után visszaigazolást és/vagy jegyet kapsz. Ha esetleg a vásárlást követően mégsem kapnál jegyet, akkor először ellenőrizd a levélszemét/spam fiókodat, majd lépj velünk kapcsolatba.
A jegy bármelyik útra jó?
Nem, a jegy adott időpontra szól, melyet azon feltüntettünk. Amennyiben esetleg lekésted a hajójáratot, úgy kedvezményes díjért az adott nap és a következő nap részt vehetsz egy másik hajójáraton.
nem mentem el/barátaim kihagyták az utat – kaphatok visszatérítést?
Sajnáljuk, de ha a hajó elindult, viszont te vagy barátaid nem jelentek meg, úgy ez számodra nem biztosít jogot visszatérítésre a a szolgáltatás áltláno szerződési feltételeinek megfelelően, mivel a jegy a meg nem jelenéssel felhasznált.
Hogyan fizetek? EUR-ban kell fizetnem?
A weboldalon bankkártyával tudsz fizetni. Az alapvető elszámolás EUR -ban történik – a rendszer sajnos több valuta egyidejű kezelésére nem képes – így a kártyádat is ilyen módon terheli a rendszer. Normál bankkártyák esetén az átváltás a bank/kártyatársaság által meghatározott árfolyamon történik, speciális bankkártyáknál, mint Revolut, Curve, stb. a terhelés akár az EUR egyenleg terhére is történhet. A jegykezelő Fareharbor a jegy díján túl hozzáadhat kezelési/jegykiállítási költséget is.
Készpénzes vásárlásra csak a hajó indulás előtt van lehetőség (szabad helyek függvényében), a hajón a jegyeket forintban áruljuk és egységesen 10 euróba vagy 3500 forintba kerülnek.
jegyvásárlás a helyszínen
Rendszeres sétahajó járatainkra jegyet elsosorban a hajoznijo.hu/setahajo oldalon tudsz vásárolni bankkártyával.
Amennyiben ez nem megfelelő, úgy munkatársaink a helyszínen is eladnak számodra jegyet, amíg az adott hajójárat még nincs tele. A helyszínen vásárolt jegy ára 14 eurós/5500 forintos) áron. A helyszínen mind készpénzt mind bankkártyát elfogadunk.
A beléptetés során az előre megvásárolt jeggyel rendelkezők elsőbbséget élveznek.
Miért kaptam két emailt a vásárlásról?
A vásárlásról a foglalási rendszerünk (Fareharbor) mellett a számlázz.hu-tól is külön emailt kapsz. Az ok nagyon egyszerű, a tranzakcióról a vonatkozó szabályoknak megfelelően pénzügyi bizonylatot kell adnunk, melyet a foglalási rendszer – technikai korlátai miatt – nem tud megfelelően adni, így a vásárlásról a nyugtát (vagy igény esetén a számlát) a számlázz.hu rendszere állítja ki és küldi el részedre emailben.
Ha számlát szeretnél, úgy a foglalási folyamat során ne felejtsd el bejelölni ezt a kérdést és add meg a számlázási adatokat. Kérünk kétszer is ellenőrizd az adatokat, mivel kijavítani csak kézzel tudjuk a vásárlást követő 7 napon belül.
Hozhatom a kerékpárom?
Nem, a hajón sajnos kerékpárt nem szállíthatsz a vonatkozó ÁSZF szerint. Természetesen örömmel vesszük, ha egészségesen közlekedsz és kerékpárral jössz, a rakparton a korláthoz a kerékpár rögzíthető.
Hozzáadnék egy (vagy több) barátot a foglaláshoz…
Sajnos ez nem lehetséges. A jegyek számának bővítése automatikusan fizetést igényel, így a kártyaadatait meg kellene adnod, amelyet nem szeretnénk. Javasoljuk, hogy ez esetben végezz új foglalást azonos időpontra, nem gond, több jegyet is tudunk kezelni.
Nem kaptam meg a jegyem
Minden jóváhagyott foglalásról küldünk jegyet, esetleg nézd meg a spam (levélszemét) mappádat is. Ha nem kaptad meg a jegyet, úgy foglalást valamilyen okból nem tudtuk jóváhagyni, melyről e-mailt küldtünk.
GMAIL postafiókok esetében a levélszemét mappán túl nézd meg a Közösségi, Promóciós ajánlatok, stb. füleket, illetve használhatod az “in:all from:[email protected]” keresőkifejezést is. Foglalásával kapcsolatos kérdéseid kérjük a kapcsolat formanyomtatvánnyal jelezd, telefonon nem tudunk felvilágosítást adni a jegyeiddel kapcsolatban.
Kérjük nézd meg bejegyzésünk a “nem megbítható e-mail kiszolgálókról is”.
Foglalhatok telefonon? Foglalhatok emailben?
Nem. Foglalásod csak online, a hajoznijo.hu weboldalán tudjuk fogadni: jegyvásárlás sétahajó útra. Semmilyen körülmények között nem fogadunk el foglalást telefonon, emailben vagy más módon.
Milyen jegy kategóriák léteznek? Kell jegyet vennem a gyereknek, apámnak, nagynénémnek, stb?
Sétahajó útjainkon általában két jegy kategória létezik.
gyermekjegy: 0-2 éves életkor között ingyenes (minden egyes gyerekjegyhez egy darab érvényes egyéni jegy szükséges)
egyéni jegy: 3 éves életkortól
Egyes különleges útjainkon eltérő jegy kategóriák is létezhetnek, melyet a termék leírásánál feltüntettünk.
vissza a GyIK főoldalra