GyIK – jegyvásárlás

Jegyek lemondása, törlése, módosítása

A visszatérítési / módosítási szabályaink egyszerűek:

Rendes jegy törlési feltételek:

  • 24 órával az indulás előtt: teljes visszatérítés (1 EUR admin díj levonásával)
  • 24 órán belül vagy meg nem jelenés esetében: nincs visszatérítés

Rendes jegy módosítási feltételek:

  • 24 órával az indulás előtt: nincsen díj
  • 24 órával az indulási időponton belül: 5 EUR.

Akciós vagy kuponos jegyek:

  • Visszatérítés nem lehetséges.
  • Jegy módosítása 5 EUR.

Jegyeid ügyintézése kapcsán kérjük lépj velünk kapcsolatba a hajoznijo.hu/hu/kapcsolat-jegykezeles felületen és add meg a foglalás vagy a jegy számát valamint módosításhoz a teljes címed is. A módosítási díjról szóló számlát emailben kapod, a befizetést csak a járat indulásáig tudjuk figyelembe venni.

Módosítási igényt a járat indulását megelőző 6. óráig adhatod be.

Ajándékutalványt vennék…

Természetetesen a webshopban ajándékutalványt is vehetsz, akár kiválaszthatod az oldalon a menüből, vagy kattints: ajándékutalvány vásárlása

Milyen jegy kategóriák léteznek?

Sétahajó útjainkon általában két jegy kategória létezik.

gyermekjegy: 0-2 éves életkor között ingyenes (minden egyes gyerekjegyhez egy darab érvényes egyéni jegy szükséges)

egyéni jegy: 3 éves életkortól

Egyes különleges útjainkon eltérő jegy kategóriák is létezhetnek, melyet a termék leírásánál feltüntettünk.

Gyerekjegyet vásárolhatok?

Külön gyerekjegy nincsen a társaságunknál így gyerekjegyet nem lehet vásárolni.

A három év alatti gyerekek ingyen utaznak, három éves életkor felett pedig teljes áru jegy (egyéni jegy) szükséges. Minden egyes ingyenes gyerekjegyhez legalább 1 darab érvényes egyéni jeggyel érkező felnőtt utas is szükséges.

Budapest kártyát elfogadtok?

Nem, sajnos nem tudunk elfogadni Budapest Kártyát.

a számla összege és a kártya terhelés eltér

Valószínűleg feltűnt, hogy a nyugtán/számlán szereplő összeg valamint a kártyán található terhelés összege eltér. A különbség a foglalási díjból adódik, amelyet a Fareharbor közvetlenül számláz. Amennyiben a foglalási díjról számlát szeretnél, úgy lépj közvetlenül kapcsolatba a Fareharborral formanyomtatvánnyal vagy Csoporttal mennénk, kaphatunk csoportos jegyet?

Foglalhatok telefonon? Foglalhatok emailben?

Nem. Foglalásod csak online, a hajoznijo.hu weboldalán tudjuk fogadni: jegyvásárlás sétahajó útra. Semmilyen körülmények között nem fogadunk el foglalást telefonon, emailben vagy más módon.

A jegy bármelyik útra jó?

Nem, a jegy adott időpontra szól, melyet azon feltüntettünk. Amennyiben esetleg lekésted a hajójáratot, úgy kedvezményes díjért az adott nap és a következő nap részt vehetsz egy másik hajójáraton.

Milyen időpontok vannak? Nem látom az időpontokat.

Az adott termékek elérhető időpontjait a kívánt napra történő kattintás után látod a foglaltsággal (még elérhető szabad helyek száma) együtt. Ha az adott napot már nem tudod kiválasztani, akkor az elérhető helyek sajnos elfogytak.

jegyvásárlás a helyszínen

Rendszeres sétahajó járatainkra jegyet elsosorban a hajoznijo.hu/setahajo oldalon tudsz vásárolni bankkártyával.

Amennyiben ez nem megfelelő, úgy munkatársaink a helyszínen is eladnak számodra jegyet, amíg az adott hajójárat még nincs tele. A helyszínen vásárolt jegy ára 10 euró vagy ennek megfelelő forint összeg. A helyszínen mind készpénzt mind bankkártyát elfogadunk.

A beléptetés során az előre megvásárolt jeggyel rendelkezők elsőbbséget élveznek.

Hozhatom a kerékpárom?

Nem, a hajón sajnos kerékpárt nem szállíthatsz a vonatkozó ÁSZF szerint. Természetesen örömmel vesszük, ha egészségesen közlekedsz és kerékpárral jössz, a rakparton a korláthoz a kerékpár rögzíthető.

Miért kaptam két emailt a vásárlásról?

A vásárlásról a foglalási rendszerünk (Fareharbor) mellett a számlázz.hu-tól is külön emailt kapsz. Az ok nagyon egyszerű, a tranzakcióról a vonatkozó szabályoknak megfelelően pénzügyi bizonylatot kell adnunk, melyet a foglalási rendszer – technikai korlátai miatt – nem tud megfelelően adni, így a vásárlásról a nyugtát (vagy igény esetén a számlát) a számlázz.hu rendszere állítja ki és küldi el részedre emailben.

Ha számlát szeretnél, úgy a foglalási folyamat során ne felejtsd el bejelölni ezt a kérdést és add meg a számlázási adatokat. Kérünk kétszer is ellenőrizd az adatokat, mivel kijavítani csak kézzel tudjuk a vásárlást követő 7 napon belül.

Nem kaptam meg a jegyem

Minden jóváhagyott foglalásról küldünk jegyet, esetleg nézd meg a spam (levélszemét) mappádat is. Ha nem kaptad meg a jegyet, úgy foglalást valamilyen okból nem tudtuk jóváhagyni, melyről e-mailt küldtünk.
GMAIL postafiókok esetében a levélszemét mappán túl nézd meg a Közösségi, Promóciós ajánlatok, stb. füleket is. Foglalásával kapcsolatos kérdéseid kérjük a kapcsolat formanyomtatvánnyal jelezd, telefonon nem tudunk felvilágosítást adni a jegyeivel kapcsolatban.

Nem találom a kikötőt

A kikötőnk a XIII. kerület Szent István parknál található, Dock 42, sétahajó járataink innen indulnak. A sétahajó járatokon az indulási és az érkezési kikötő azonos.. A Dock 42 kikötő helyét online térképszolgáltatással gyorsan és egyszerűen megtalálhatod.

A kikötő megközelíthető

– tömegközlekedéssel: 75, 76 -os troli Szent István park megálló, 15, 115 -ös busz Victor Hugo u. megálló, M3 metró Lehel téri megálló, 2, 4-6 villamos Jászai Mari téri megálló, BuBi Szent István parki dokkoló. Menetrendet a BKK oldalán találod.

– gépjárművel a parkolás a rakparton lehetséges

– taxival

Javasoljuk, hogy használd telefonod térképalkalmazását és annak segítségével navigálj a kikötőhöz. Szinte mindegyik online applikáció hibátlanul a kikötőhöz vezet. Ha nem akarsz adatforgalmat generálni, arra is létezik megoldás, például a Maps.Me.

Dock 42 Google Map-en

Dock 42 Apple Maps-en

Dock 42 OpenStreetmap-en

Dock 42 FourSquare-en

Cseveghetsz Telegram botunkkal, Annával is t.me/portum_bot, aki szintén szívesen elüldi a kikötő helyszínét, odavezet vagy akár a kikötőtől a távolságod is megmondja.

Hogyan fizetek? EUR-ban kell fizetnem?

A weboldalon bankkártyával tudsz fizetni. Az alapvető elszámolás EUR -ban történik – a rendszer sajnos több valuta egyidejű kezelésére nem képes – így a kártyádat is ilyen módon terheli a rendszer. Normál bankkártyák esetén az átváltás a bank/kártyatársaság által meghatározott árfolyamon történik, speciális bankkártyáknál, mint Revolut, Curve, stb. a terhelés akár az EUR egyenleg terhére is történhet. A jegykezelő Fareharbor a jegy díján túl hozzáadhat kezelési/jegykiállítási költséget is.

Készpénzes vásárlásra csak a hajó indulás előtt van lehetőség (szabad helyek függvényében), a hajón a jegyeket forintban áruljuk és egységesen 10 euróba vagy 3500 forintba kerülnek.

Ki kell nyomtassam a jegyet?

Nem, a jegyet bemutathatot okoseszközön (telefon, tablet, stb.) is, amely információt a jegyen is feltüntettük. Mi is szeretjük a fákat.

hajoznijo FB page
  • Dock42 port
Foglalok