GyIK – jegyvásárlás

számlát kérek a foglalásról

Természetesen adunk számlát, sőt önkiszolgáló rendszerben a foglalás során magad állítod elő. A foglalás végén nyomd meg a “számlát szeretnél?” gombot és töltsd ki a szükséges adatokat.
Kérjük a kitöltést követően ellenőrizd, hogy a bevitt adatok helyesek-e, mivel azok kijavítása csak manuálisan lehetséges. Az elektronikus számlát a foglalás visszaigazolását követően külön emailben kapod kézhez.

Foglalhatok telefonon? Foglalhatok emailben?

Nem. Foglalásod csak online, a hajoznijo.hu weboldalán tudjuk fogadni: jegyvásárlás sétahajó útra. Semmilyen körülmények között nem fogadunk el foglalást telefonon, emailben vagy más módon.

Ki kell nyomtassam a jegyet?

Nem, a jegyet bemutathatot okoseszközön (telefon, tablet, stb.) is, amely információt a jegyen is feltüntettük. Mi is szeretjük a fákat.

Miért kaptam két emailt a vásárlásról?

A vásárlásról a foglalási rendszerünk (Fareharbor) mellett a számlázz.hu-tól is külön emailt kapsz. Az ok nagyon egyszerű, a tranzakcióról a vonatkozó szabályoknak megfelelően pénzügyi bizonylatot kell adnunk, melyet a foglalási rendszer – technikai korlátai miatt – nem tud megfelelően adni, így a vásárlásról a nyugtát (vagy igény esetén a számlát) a számlázz.hu rendszere állítja ki és küldi el részedre emailben.

Ha számlát szeretnél, úgy a foglalási folyamat során ne felejtsd el bejelölni ezt a kérdést és add meg a számlázási adatokat. Kérünk kétszer is ellenőrizd az adatokat, mivel kijavítani csak kézzel tudjuk a vásárlást követő 7 napon belül.

Nem kaptam meg a jegyem / Problémám van a foglalással

Minden jóváhagyott foglalásról küldünk jegyet, esetleg nézze meg a spam (levélszemét) mappáját is. Ha nem kapott jegyet, úgy foglalását valamilyen okból nem tudtuk jóváhagyni, melyről e-mailt küldtünk.

GMAIL postafiókok esetében a levélszemét mappán túl nézze meg a Közösségi, Promóciós ajánlatok, stb. füleket is. Foglalásával kapcsolatos kérdéseivel kérjük lépjen kapcsolatba velünk a hajoznijo.hu/hu/kapcsolat-jegykezelés oldalon keresztül. Telefonon nem tudunk felvilágosítást adni a jegyeddel kapcsolatban.

Nem találom a kikötőt

A kikötőnk a XIII. kerület Szent István parknál található, Dock 42, sétahajó járataink innen indulnak. A sétahajó járatokon az indulási és az érkezési kikötő azonos.. A Dock 42 kikötő helyét online térképszolgáltatással gyorsan és egyszerűen megtalálhatod.

A kikötő megközelíthető

– tömegközlekedéssel: 75, 76 -os troli Szent István park megálló, 15, 115 -ös busz Victor Hugo u. megálló, M3 metró Lehel téri megálló, 2, 4-6 villamos Jászai Mari téri megálló, BuBi Szent István parki dokkoló. Menetrendet a BKK oldalán találod.

– gépjárművel a parkolás a rakparton lehetséges

– taxival

Javasoljuk, hogy használd telefonod térképalkalmazását és annak segítségével navigálj a kikötőhöz. Szinte mindegyik online applikáció hibátlanul a kikötőhöz vezet. Ha nem akarsz adatforgalmat generálni, arra is létezik megoldás, például a Maps.Me.

Dock 42 Google Map-en

Dock 42 Apple Maps-en

Dock 42 OpenStreetmap-en

Dock 42 FourSquare-en

Cseveghetsz Telegram botunkkal, Annával is t.me/portum_bot, aki szintén szívesen elüldi a kikötő helyszínét, odavezet vagy akár a kikötőtől a távolságod is megmondja.

Hozzáadnék egy (vagy több) barátot a foglaláshoz…

Sajnos ez nem lehetséges. A jegyek számának bővítése automatikusan fizetést igényel, így a kártyaadatait meg kellene adnod, amelyet nem szeretnénk. Javasoljuk, hogy ez esetben végezz új foglalást azonos időpontra, nem gond, több jegyet is tudunk kezelni.

Hozhatom a kerékpárom?

Nem, a hajón sajnos kerékpárt nem szállíthatsz a vonatkozó ÁSZF szerint. Természetesen örömmel vesszük, ha egészségesen közlekedsz és kerékpárral jössz, a rakparton a korláthoz a kerékpár rögzíthető.

megbízhatatlan email kiszolgálók

Egyes ingyenes email szolgáltatások úgy, mint (de nem kizárólag) freemail.hu, citromail.hu megbízhatlanok és az emailt nem továbbítják. Jobb esetben az általunk küldött email csak a spam mappába kerül rosszabb esetben viszont a kézbesítés is meghiusul. Javasoljuk, hogy emailcímként ne a megbízhatatlan szolgáltatóknál lévő címed add meg, mivel ekkor az emailt rendszerünk nem tudja továbbítani. Mivel emailszolgáltatód te választod, így az email továbbításért felelősségget nem tudunk vállalni.

jegyvásárlás a helyszínen

Rendszeres sétahajó járatainkra jegyet elsosorban a hajoznijo.hu/setahajo oldalon tudsz vásárolni bankkártyával.

Amennyiben ez nem megfelelő, úgy munkatársaink a helyszínen is eladnak számodra jegyet, amíg az adott hajójárat még nincs tele. A helyszínen vásárolt jegy ára 10 euró vagy ennek megfelelő forint összeg. A helyszínen mind készpénzt mind bankkártyát elfogadunk.

A beléptetés során az előre megvásárolt jeggyel rendelkezők elsőbbséget élveznek.

Ajándékutalványt vennék…

Természetetesen a webshopban ajándékutalványt is vehetsz, akár kiválaszthatod az oldalon a menüből, vagy kattints: ajándékutalvány vásárlása

Nem kaptam meg a jegyem

Minden jóváhagyott foglalásról küldünk jegyet, esetleg nézd meg a spam (levélszemét) mappádat is. Ha nem kaptad meg a jegyet, úgy foglalást valamilyen okból nem tudtuk jóváhagyni, melyről e-mailt küldtünk.
GMAIL postafiókok esetében a levélszemét mappán túl nézd meg a Közösségi, Promóciós ajánlatok, stb. füleket is. Foglalásával kapcsolatos kérdéseid kérjük a kapcsolat formanyomtatvánnyal jelezd, telefonon nem tudunk felvilágosítást adni a jegyeivel kapcsolatban.

Hogyan kapom meg a jegyemet?

A szájton vásárolt bármely terméket kizárólag elektronikus úton, emailben kézbesítünk, minden egyes vásárlásod után visszaigazolást és/vagy jegyet kapsz. Ha esetleg a vásárlást követően mégsem kapnál jegyet, akkor először ellenőrizd a levélszemét/spam fiókodat, majd lépj velünk kapcsolatba.

Milyen időpontok vannak? Nem látom az időpontokat.

Az adott termékek elérhető időpontjait a kívánt napra történő kattintás után látod a foglaltsággal (még elérhető szabad helyek száma) együtt. Ha az adott napot már nem tudod kiválasztani, akkor az elérhető helyek sajnos elfogytak.

Budapest kártyát elfogadtok?

Nem, sajnos nem tudunk elfogadni Budapest Kártyát.

a számla összege és a kártya terhelés eltér

Valószínűleg feltűnt, hogy a nyugtán/számlán szereplő összeg valamint a kártyán található terhelés összege eltér. A különbség a foglalási díjból adódik, amelyet a Fareharbor közvetlenül számláz. Amennyiben a foglalási díjról számlát szeretnél, úgy lépj közvetlenül kapcsolatba a Fareharborral formanyomtatvánnyal vagy Csoporttal mennénk, kaphatunk csoportos jegyet?

A jegy bármelyik útra jó?

Nem, a jegy adott időpontra szól, melyet azon feltüntettünk. Amennyiben esetleg lekésted a hajójáratot, úgy kedvezményes díjért az adott nap és a következő nap részt vehetsz egy másik hajójáraton.

Gyerekjegyet vásárolhatok?

Külön gyerekjegy nincsen a társaságunknál így gyerekjegyet nem lehet vásárolni.

A három év alatti gyerekek ingyen utaznak, három éves életkor felett pedig teljes áru jegy (egyéni jegy) szükséges. Minden egyes ingyenes gyerekjegyhez legalább 1 darab érvényes egyéni jeggyel érkező felnőtt utas is szükséges.

jegyek lemondása, törlése, módosítása

A visszatérítési / módosítási szabályaink egyszerűek:

Rendes jegy törlési feltételek:

  • 24 órával az indulás előtt: teljes visszatérítés (1 EUR admin díj levonásával)
  • 24 órán belül vagy meg nem jelenés esetében: nincs visszatérítés

Rendes jegy módosítási feltételek:

  • 24 órával az indulás előtt: nincsen díj
  • 24 órával az indulási időponton belül: 6 EUR.

Akciós vagy kuponos jegyek:

  • Visszatérítés nem lehetséges.
  • Jegy módosítása 5 EUR.

Jegyeid ügyintézése kapcsán kérjük lépj velünk kapcsolatba a hajoznijo.hu/hu/kapcsolat-jegykezelesfelületen és add meg a foglalás vagy a jegy számát.

    Módosítási igény esetén kérjük add meg:

  • a kért módosított időpontot
    Törlési igény esetén kérjük add meg, hogy a jegyért:

  • egy 1 évig érvényes vouchert vagy
  • visszatérítést szeretnél – 1 euró admin díj levonásával.

Módosítási igényt a járat indulását megelőző 6. óráig adhatod be. A módosítási igény a foglalási emailcímről kell érkezzen.
Törlési igény visszatérítéssel indulást megelőző 24 óráig (vagy ha eltér, akkor a termékleírásban szereplő időpontig) lehetséges.

A módosítási vagy törlési igénynek a megrendeléshez tartozó emailcímről kell érkeznie. Harmadik fél által kiállított vouchert csak ez a harmadik fél tud módosítani illetve törölni, így a Getyourguide, Musement, Viator, Booking.com.

Amennyiben nem a megadott indulási időpontban szeretnél utazni – de azonos napon – úgy a 24 órán belüli módosítási díjat kell fizetned.

Milyen jegy kategóriák léteznek?

Sétahajó útjainkon általában két jegy kategória létezik.

gyermekjegy: 0-2 éves életkor között ingyenes (minden egyes gyerekjegyhez egy darab érvényes egyéni jegy szükséges)

egyéni jegy: 3 éves életkortól

Egyes különleges útjainkon eltérő jegy kategóriák is létezhetnek, melyet a termék leírásánál feltüntettünk.

Hogyan fizetek? EUR-ban kell fizetnem?

A weboldalon bankkártyával tudsz fizetni. Az alapvető elszámolás EUR -ban történik – a rendszer sajnos több valuta egyidejű kezelésére nem képes – így a kártyádat is ilyen módon terheli a rendszer. Normál bankkártyák esetén az átváltás a bank/kártyatársaság által meghatározott árfolyamon történik, speciális bankkártyáknál, mint Revolut, Curve, stb. a terhelés akár az EUR egyenleg terhére is történhet. A jegykezelő Fareharbor a jegy díján túl hozzáadhat kezelési/jegykiállítási költséget is.

Készpénzes vásárlásra csak a hajó indulás előtt van lehetőség (szabad helyek függvényében), a hajón a jegyeket forintban áruljuk és egységesen 10 euróba vagy 3500 forintba kerülnek.


vissza a GyIK főoldalra

hajoznijo FB page
  • Dock42 port
Book Now