Kapcsolat – jegykezelés

Az alábbi űrlapon jelezheted kéréseid, igényeid esetleges törlési szándékodat foglalásoddal kapcsolatban.
Mielőtt kérésed elküldenéd, kérjük tekintsd át a foglalással és az úttal kapcsolatosan elhangzott Gyakori Kérdéseket és Válaszokat

Milyen jegy kategóriák léteznek?

Sétahajó útjainkon általában két jegy kategória létezik.

gyermekjegy: 0-2 éves életkor között ingyenes (minden egyes gyerekjegyhez egy darab érvényes egyéni jegy szükséges)

egyéni jegy: 3 éves életkortól

Egyes különleges útjainkon eltérő jegy kategóriák is létezhetnek, melyet a termék leírásánál feltüntettünk.

lekéstem a hajót

Ha lekésted a hajót, úgy jószándékunk jeleként engedélyezzük, hogy 5 euró / fő díjért az eredeti voucheren szereplő napon és az azt követő napon valamelyik hajóúton részt vehess. A díjat a hajón kell megfizetned, a voucher a meg nem jelenéseddel egyidejűleg (“no show”) felhasználtá válik amennyiben a hajójárat elindult.

Csak a mienk az asztal?

Ezt sajnos nem tudjuk garantálni. A hajó jelenlegi elrendezésében 2-4-6 fős asztalok vannak. Természetesen egy 6 fős társaság esetében az asztal csak a társaságé. Azonban, ha kevesebben vannak, akkor előfordulhat, hogy másokkal kell megosztania az asztalt. A hajó amúgy is korlátozottabb területtel rendelkezik, mint például egy étterem. Az élmény viszont mindenképpen csodálatos lesz.

A jegy bármelyik útra jó?

Nem, a jegy adott időpontra szól, melyet azon feltüntettünk. Amennyiben esetleg lekésted a hajójáratot, úgy kedvezményes díjért az adott nap és a következő nap részt vehetsz egy másik hajójáraton.

Kell vinnem a jegyet az utazáshoz? Névre szólnak a jegyek?

Az utasokat a jegy alapján azonosítjuk, így az utazáshoz a jegyet be kell mutatni, de szeretjük a fákat, így a bemutatás akár telefonon vagy táblagépen is tökéletes.
Viszont azonosítókat nem kérünk, mindössze a jegyek számát és típusát ellenőrizzük. Így az érvényes jegyet felmutató első személy utazhat.

vagy részletesebb GyIK-ek itt





    hajoznijo FB page
    • Dock42 port
    Foglalok