Az alábbi űrlapon jelezheted kéréseid, igényeid esetleges törlési szándékodat foglalásoddal kapcsolatban.
Mielőtt kérésed elküldenéd, kérjük tekintsd át a foglalással és az úttal kapcsolatosan elhangzott Gyakori Kérdéseket és Válaszokat
lekéstem a hajót
Ha lekésted a hajót – vagy más indulási időpontot szeretnél (azonos vagy a következő napon)-, úgy jószándékunk jeleként engedélyezzük, hogy 6 euró / fő (2500Ft) díjért az eredeti voucheren szereplő napon és az azt követő napon valamelyik hajóúton részt vehess. Regisztráció vagy egyéb teendő nem szükséges, mindössze meg kell jelenned az indulás előtt és a helyszínen, a hajón kell rendezned a díjat.
Az indulási időpontok hétfő-csütörtök valamint péntek-vasárnap között eltérőek, ellenőrizd a jellemző téli (nov. 1. – márc. 31.) indulási időpontok VAGY a jellemző nyári (ápr. 1. – okt. 31.) indulási időpontok oldalon (új lapon nyílik meg).
A voucher a meg nem jelenéseddel egyidejűleg (“no show”) felhasználtá válik amennyiben a hajójárat elindult.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A szájton vásárolt bármely terméket kizárólag elektronikus úton, emailben kézbesítünk, minden egyes vásárlásod után visszaigazolást és/vagy jegyet kapsz. Ha esetleg a vásárlást követően mégsem kapnál jegyet, akkor először ellenőrizd a levélszemét/spam fiókodat, majd lépj velünk kapcsolatba.
Hozzáadnék egy (vagy több) barátot a foglaláshoz…
Sajnos ez nem lehetséges. A jegyek számának bővítése automatikusan fizetést igényel, így a kártyaadatait meg kellene adnod, amelyet nem szeretnénk. Javasoljuk, hogy ez esetben végezz új foglalást azonos időpontra, nem gond, több jegyet is tudunk kezelni.
jegyek lemondása, törlése, módosítása
A visszatérítési / módosítási szabályaink egyszerűek:
Rendes jegy törlési feltételek:
- 24 órával az indulás előtt: teljes visszatérítés (1 EUR admin díj levonásával)
- 24 órán belül vagy meg nem jelenés esetében: nincs visszatérítés
Rendes jegy módosítási feltételek:
- 24 órával az indulás előtt: nincsen díj
- 24 órával az indulási időponton belül: 6 EUR.
Akciós vagy kuponos jegyek:
- Visszatérítés nem lehetséges.
- Jegy módosítása 6 EUR.
Jegyeid ügyintézése kapcsán kérjük kizárólag az alábbi formanyomtatvánnyal lépj velünk kapcsolatba és add meg a foglalás vagy a jegy számát.
- Módosítási igény esetén kérjük add meg:
- a kért módosított időpontot
- Törlési igény esetén kérjük add meg, hogy a jegyért:
- egy 1 évig érvényes vouchert vagy
- visszatérítést szeretnél – 1 euró admin díj levonásával.
Módosítási igényt a járat indulását megelőző 6. óráig adhatod be. A módosítási igény a foglalási emailcímről kell érkezzen.
Törlési igény visszatérítéssel indulást megelőző 24 óráig (vagy ha eltér, akkor a termékleírásban szereplő időpontig) lehetséges.
A módosítási vagy törlési igénynek a megrendeléshez tartozó emailcímről kell érkeznie. Harmadik fél által kiállított vouchert csak ez a harmadik fél tud módosítani illetve törölni, így a Getyourguide, Musement, Viator, Booking.com.
Amennyiben nem a megadott indulási időpontban szeretnél utazni – de azonos napon – úgy a 24 órán belüli módosítási díjat kell fizetned.
Milyen időben megy a hajó?
Az 2014-es nyár gyakori viharai miatt sokszor felmerült ez a kérdés. A válasz egyszerű: szinte bármikor. Megyünk hidegben, melegben, esőben és szikrázó napsütésben egyaránt.
Az egyetlen kivétel a köd, bár radarral mehetnénk, de ez legfeljebb túlélőtúrára vágyók számára lenne izgalmas.
A meghirdetett utakat minden körülmények között igyekszünk megtartani. Ettől legfeljebb külső ok – pl. folyamzár, kikötőzár – vagy váratlan műszaki hiba tud eltéríteni. Ilyen esetben azonban – lehetőségeinkhez képest – a meghirdetett útra jelentkezett utasokat értesítjük.
A rossz/nem kedvező időjárás nem jegymódosítási ok, visszatérítési szabályaink egyszerűek: nem megjelenés esetén visszatérítés nem jár.