GYIK – gyakori kérdések és válaszok

Alább találod az elhangzó gyakori kérdéseket és válaszokat (GyIK). Ez az oldal csak egy összefoglaló, adott kérdéskörből pár választ villant fel, ha valamelyik téma érdekel, kattints a címére az összes válaszért.

A jegyvásárlásról

Nem kaptam meg a jegyem / Problémám van a foglalással

Minden jóváhagyott foglalásról küldünk jegyet, esetleg nézze meg a spam (levélszemét) mappáját is. Ha nem kapott jegyet, úgy foglalását valamilyen okból nem tudtuk jóváhagyni, melyről e-mailt küldtünk.

GMAIL postafiókok esetében a levélszemét mappán túl nézze meg a Közösségi, Promóciós ajánlatok, stb. füleket is. Foglalásával kapcsolatos kérdéseivel kérjük lépjen kapcsolatba velünk a hajoznijo.hu/hu/kapcsolat-jegykezelés oldalon keresztül. Telefonon nem tudunk felvilágosítást adni a jegyeddel kapcsolatban.

Ki kell nyomtassam a jegyet?

Nem, a jegyet bemutathatot okoseszközön (telefon, tablet, stb.) is, amely információt a jegyen is feltüntettük. Mi is szeretjük a fákat.

Hogyan kapom meg a jegyemet?

A szájton vásárolt bármely terméket kizárólag elektronikus úton, emailben kézbesítünk, minden egyes vásárlásod után visszaigazolást és/vagy jegyet kapsz. Ha esetleg a vásárlást követően mégsem kapnál jegyet, akkor először ellenőrizd a levélszemét/spam fiókodat, majd lépj velünk kapcsolatba.

a számla összege és a kártya terhelés eltér

Valószínűleg feltűnt, hogy a nyugtán/számlán szereplő összeg valamint a kártyán található terhelés összege eltér. A különbség a foglalási díjból adódik, amelyet a Fareharbor közvetlenül számláz. Amennyiben a foglalási díjról számlát szeretnél, úgy lépj közvetlenül kapcsolatba a Fareharborral formanyomtatvánnyal vagy Powered by HTML5 Responsive FAQ

A hajóútról

Kell vinnem a jegyet az utazáshoz? Névre szólnak a jegyek?

Az utasokat a jegy alapján azonosítjuk, így az utazáshoz a jegyet be kell mutatni, de szeretjük a fákat, így a bemutatás akár telefonon vagy táblagépen is tökéletes.
Viszont azonosítókat nem kérünk, mindössze a jegyek számát és típusát ellenőrizzük. Így az érvényes jegyet felmutató első személy utazhat.

Taxit szeretnék az út végére

Kérésedre legénységünk az út végére BOLT taxit hív, együttműködésünknek köszönhetően. Természetesen hívhatsz más taxit is a Szt. István parki kikötőnhöz.

Kerüld a turistacsapdákat és óvakodj a kikötőnknél, szállodáknál, pályaudvarokon túl könnyen elérhető taxiktól. Olvasd el cikkünk a taxis trükkök elkerüléséről. Javasoljuk, hogy olyan szolgáltatót vegyél igénybe, ahol app is elérhető.

Milyen gyors egy hajó?

Egy személyszállító hajó nem túl gyors jármű, sebességét több külső körülmény is befolyásolja, így a folyó sodrása, szél.
Az MS Neptun hajó esetbéen általában 8-10 km/órával számolunk hegymenetben (felfelé) és 16-20 km/órával völgymenetben (lefelé).
Az MS Klára esetében ezek a számok alacsonyabbak 6-9 km/óra hegymenetben és 14-18 km/óra völgymenetben.

Tortát hozhatok? Ételt-italt hozhatok?

A hajón bár működik, tilos a nem a bárból vásárolt ételek és italok fogyasztása! Így sem tortát, se ételt/italt nem hozhatsz a hajóra.
Természetesen a bár választékából bármit fogyaszthatsz, itallapunkat a hajoznijo.hu itallap címen találod.

Az időjárásról

Esik az eső, vihar van!

Ugyan lehetnek olyan időjárási körülmények, melyeket kedvezőtlennek gondolsz – eső, vihar – azonban Magyarországon nem igazán fordul elő olyan időjárás, amely a hajók biztonságos közlekedését gátolná. Ha mégis ilyen körülmények állnának elő, biztos lehetsz benne, hogy amennyiben van jegyed egy járatra, úgy az esetleges időjárás miatti törlésről értesítünk SMS-ben, emailen, közzétesszük a weboldalon, stb. Ilyen törlés egyedül a 2017-es jégzajlás miatt történt eddig. Az időjárási körülmény nem ok a jegymódosításra, amennyiben a jegyed nem módosítható akkor egy eső vagy egy vihar miatt nem is fogod tudni azt módosítani. Ne feledd, a visszatérítési szabályaink nagyon egyszerűek: nincs visszatérítés meg nem jelenés esetében.

Milyen időben megy a hajó?

Az 2014-es nyár gyakori viharai miatt sokszor felmerült ez a kérdés. A válasz egyszerű: szinte bármikor. Megyünk hidegben, melegben, esőben és szikrázó napsütésben egyaránt.
Az egyetlen kivétel a köd, bár radarral mehetnénk, de ez legfeljebb túlélőtúrára vágyók számára lenne izgalmas.
A meghirdetett utakat minden körülmények között igyekszünk megtartani. Ettől legfeljebb külső ok – pl. folyamzár, kikötőzár – vagy váratlan műszaki hiba tud eltéríteni. Ilyen esetben azonban – lehetőségeinkhez képest – a meghirdetett útra jelentkezett utasokat értesítjük.
A rossz/nem kedvező időjárás nem jegymódosítási ok, visszatérítési szabályaink egyszerűek: nem megjelenés esetén visszatérítés nem jár.

Van fűtés?

Van, minden hajónk rendelkezik fűtéssel, zárt termekkel és nyitott teraszokkal (a teraszok nem fűtöttek). Vannak pokrocaink is, télen pedig finom forralt bor.

hajoznijo FB page
  • Dock42 port
Foglalok