Alább találod az elhangzó gyakori kérdéseket és válaszokat (GyIK). Ez az oldal csak egy összefoglaló, adott kérdéskörből pár választ villant fel, ha valamelyik téma érdekel, kattints a címére az összes válaszért.
A jegyvásárlásról (kattints a többiért…)
Gyerekjegyet vásárolhatok?
Külön gyerekjegy nincsen a társaságunknál így gyerekjegyet nem lehet vásárolni.
A három év alatti gyerekek ingyen utaznak, három éves életkor felett pedig teljes áru jegy (egyéni jegy) szükséges. Minden egyes ingyenes gyerekjegyhez legalább 1 darab érvényes egyéni jeggyel érkező felnőtt utas is szükséges. Ld. a jegy kategóriákat.
Nem találom a kikötőt
A kikötőnk a XIII. kerület Szent István parknál található, Dock 42, sétahajó járataink innen indulnak továbbá ide is érkeznek.. A Dock 42 kikötő helyét online térképszolgáltatással gyorsan és egyszerűen megtalálhatod.
Kikötőn elérhető szinte az összes nagyobb online térképen:
A kikötő megközelíthető
– tömegközlekedéssel: 75, 76 -os troli Szent István park megálló, 15, 115 -ös busz Victor Hugo u. megálló, M3 metró Lehel téri megálló, 2, 4-6 villamos Jászai Mari téri megálló, BuBi Szent István parki dokkoló. Menetrendet a BKK oldalán találod.
– gépjárművel a parkolás a rakparton lehetséges
– taxival, amennyiben taxit használnál kérjük olvasd el cikkünket a taxis átverésekről és a javasolt taxiszolgáltatóról
Javasoljuk, hogy használd telefonod térképalkalmazását és annak segítségével navigálj a kikötőhöz. Szinte mindegyik online applikáció hibátlanul a kikötőhöz vezet. Ha nem akarsz adatforgalmat generálni, arra is létezik megoldás, például a Maps.Me.
Cseveghetsz Telegram botunkkal, Annával is t.me/portum_bot, aki szintén szívesen elüldi a kikötő helyszínét, odavezet vagy akár a kikötőtől a távolságod is megmondja.
Foglalhatok telefonon? Foglalhatok emailben?
Nem. Foglalásod csak online, a hajoznijo.hu weboldalán tudjuk fogadni: jegyvásárlás sétahajó útra. Semmilyen körülmények között nem fogadunk el foglalást telefonon, emailben vagy más módon.
jegyek lemondása, törlése, módosítása
A visszatérítési / módosítási szabályaink egyszerűek:
Rendes jegy törlési feltételek:
- 24 órával az indulás előtt: teljes visszatérítés (1 EUR admin díj levonásával)
- 24 órán belül vagy meg nem jelenés esetében: nincs visszatérítés
Rendes jegy módosítási feltételek:
- 24 órával az indulás előtt: nincsen díj
- 24 órával az indulási időponton belül: 6 EUR.
Akciós vagy kuponos jegyek:
- Visszatérítés nem lehetséges.
- Jegy módosítása 6 EUR.
Jegyeid ügyintézése kapcsán kérjük kizárólag az alábbi formanyomtatvánnyal lépj velünk kapcsolatba és add meg a foglalás vagy a jegy számát.
- Módosítási igény esetén kérjük add meg:
- a kért módosított időpontot
- Törlési igény esetén kérjük add meg, hogy a jegyért:
- egy 1 évig érvényes vouchert vagy
- visszatérítést szeretnél – 1 euró admin díj levonásával.
Módosítási igényt a járat indulását megelőző 6. óráig adhatod be. A módosítási igény a foglalási emailcímről kell érkezzen.
Törlési igény visszatérítéssel indulást megelőző 24 óráig (vagy ha eltér, akkor a termékleírásban szereplő időpontig) lehetséges.
A módosítási vagy törlési igénynek a megrendeléshez tartozó emailcímről kell érkeznie. Harmadik fél által kiállított vouchert csak ez a harmadik fél tud módosítani illetve törölni, így a Getyourguide, Musement, Viator, Booking.com.
Amennyiben nem a megadott indulási időpontban szeretnél utazni – de azonos napon – úgy a 24 órán belüli módosítási díjat kell fizetned.
A hajóútról (kattints a többiért…)
babakocsi, bőrönd, poggyász engedélyezett?
Igen, babakocsi, bőrönd, poggyász engedélyezett (utasonként 1 darab), azonban a) a poggyászodra neked kell vigyáznod, a személyzet illetve a társaság nem felelős a csomagok őrzéséért és b) olyan helyre kell tenned, ahol nem akadályozza az utasok mozgását. A személyzet kérésének megfelelően poggyászodat esetlegesen más, megfelelőbb helyre kell raknod, ahol az az utasok szabad mozgását nem akadályozza.
Nagyobb tárgyak, mint kerékpár, moped, motorkerékpár, bérelt vagy nagyobb e-roller, stb. nem engedélyezett, kérjük tekintsd meg (a kerékpárokról szóló cikket)
Tortát hozhatok? Ételt-italt hozhatok?
A hajón bár működik, tilos a nem a bárból vásárolt ételek és italok fogyasztása! Így sem tortát, se ételt/italt nem hozhatsz a hajóra.
Természetesen a bár választékából bármit fogyaszthatsz, itallapunkat a hajoznijo.hu itallap címen találod.
Taxit szeretnék az út végére
Javasoljuk, hogy használj BOLT-t. Természetesen hívhatsz más taxit is a Szt. István parki kikötőnhöz.
Kerüld a turistacsapdákat és óvakodj a kikötőnknél, szállodáknál, pályaudvarokon túl könnyen elérhető taxiktól. Olvasd el cikkünk a taxis trükkök elkerüléséről. Javasoljuk, hogy olyan szolgáltatót vegyél igénybe, ahol app is elérhető.
holnapra, holnaputánra van foglalásom… jöhetek ma?
Sajnos ez nem lehetséges. Vagy módosítand kell a foglalást a mai napra vagy törölnök kell a következő napra szóló foglalást és a hajón kell jegyet venned.
Az időjárásról (kattints a többiért…)
Van fűtés?
Van, minden hajónk rendelkezik fűtéssel, zárt termekkel és nyitott teraszokkal (a teraszok nem fűtöttek). Vannak pokrocaink is, télen pedig finom forralt bor.
Milyen időben megy a hajó?
Az 2014-es nyár gyakori viharai miatt sokszor felmerült ez a kérdés. A válasz egyszerű: szinte bármikor. Megyünk hidegben, melegben, esőben és szikrázó napsütésben egyaránt.
Az egyetlen kivétel a köd, bár radarral mehetnénk, de ez legfeljebb túlélőtúrára vágyók számára lenne izgalmas.
A meghirdetett utakat minden körülmények között igyekszünk megtartani. Ettől legfeljebb külső ok – pl. folyamzár, kikötőzár – vagy váratlan műszaki hiba tud eltéríteni. Ilyen esetben azonban – lehetőségeinkhez képest – a meghirdetett útra jelentkezett utasokat értesítjük.
A rossz/nem kedvező időjárás nem jegymódosítási ok, visszatérítési szabályaink egyszerűek: nem megjelenés esetén visszatérítés nem jár.
Esik az eső, vihar van!
Ugyan lehetnek olyan időjárási körülmények, melyeket kedvezőtlennek gondolsz – eső, vihar – azonban Magyarországon nem igazán fordul elő olyan időjárás, amely a hajók biztonságos közlekedését gátolná. Ha mégis ilyen körülmények állnának elő, biztos lehetsz benne, hogy amennyiben van jegyed egy járatra, úgy az esetleges időjárás miatti törlésről értesítünk SMS-ben, emailen, közzétesszük a weboldalon, stb. Ilyen törlés egyedül a 2017-es jégzajlás miatt történt eddig. Az időjárási körülmény nem ok a jegymódosításra, amennyiben a jegyed nem módosítható akkor egy eső vagy egy vihar miatt nem is fogod tudni azt módosítani. Ne feledd, a visszatérítési szabályaink nagyon egyszerűek: nincs visszatérítés meg nem jelenés esetében.