GYIK – gyakori kérdések és válaszok

Alább találod az elhangzó gyakori kérdéseket és válaszokat (GyIK). Ez az oldal csak egy összefoglaló, adott kérdéskörből pár választ villant fel, ha valamelyik téma érdekel, kattints a címére az összes válaszért.

A jegyvásárlásról (kattints a többiért…)

megbízhatatlan email kiszolgálók

Egyes ingyenes email szolgáltatások úgy, mint (de nem kizárólag) freemail.hu, citromail.hu megbízhatlanok és az emailt nem továbbítják. Jobb esetben az általunk küldött email csak a spam mappába kerül rosszabb esetben viszont a kézbesítés is meghiusul. Javasoljuk, hogy emailcímként ne a megbízhatatlan szolgáltatóknál lévő címed add meg, mivel ekkor az emailt rendszerünk nem tudja továbbítani. Mivel emailszolgáltatód te választod, így az email továbbításért felelősségget nem tudunk vállalni.

Budapest kártyát elfogadtok?

Nem, sajnos nem tudunk elfogadni Budapest Kártyát.

Hogyan fizetek? EUR-ban kell fizetnem?

A weboldalon bankkártyával tudsz fizetni. Az alapvető elszámolás EUR -ban történik – a rendszer sajnos több valuta egyidejű kezelésére nem képes – így a kártyádat is ilyen módon terheli a rendszer. Normál bankkártyák esetén az átváltás a bank/kártyatársaság által meghatározott árfolyamon történik, speciális bankkártyáknál, mint Revolut, Curve, stb. a terhelés akár az EUR egyenleg terhére is történhet. A jegykezelő Fareharbor a jegy díján túl hozzáadhat kezelési/jegykiállítási költséget is.

Készpénzes vásárlásra csak a hajó indulás előtt van lehetőség (szabad helyek függvényében), a hajón a jegyeket forintban áruljuk és egységesen 10 euróba vagy 3500 forintba kerülnek.

Csoporttal mennénk, kaphatunk csoportos jegyet?

Természetesen, csoportok részére tudunk csoportos jegyet biztosítani, feltéve, hogy a csoport létszáma a 20 főt eléri. A részletekért kérjük lépj velünk kapcsolatba.

A hajóútról (kattints a többiért…)

Mire van szükségem az úthoz?

Az adott útra szóló érvényes, a Portum Lines Kft. által kibocsátott JEGYre, melyet online megvehetsz. Alternatívaként az adott útra szóló, harmadik fél partnereink által kibocsott voucherre is részt vehetsz.

Hozhatom a kutyám? … macskám, nyulam, vadászgörényem, hörcsögöm, aranyhalam?

Sajnos nem. Városnéző sétahajó útjainkon élő állat – vakvezető- és szolgálatban lévő rendőrkutya kivételével – általános szerződési feltételeink szerint nem szállítható.
Najó, esetleg egy, legfeljebb 10x10x10cm befogadóképességű akváriumban elférő aranyhallal kivételt tehetünk. Egyben felhívjuk a figyelmet a szökés veszélyére, a Duna közel van.
Amennyiben mindenféleképpen kedvenceddel szeretnél részt venni a hajózáson, úgy igénybe veheted privát hajó szolgáltatásunkat, ahol több opció is elérhető, mint Privát sétahajózás egy órára vagy akár Romantikus Randevú a Dunán.

Készítettem néhány jó képet, hogyan osztom meg veletek?

Örülünk, ha jól érezted magad/jól éreztétek magatokat hajóutunkon. A képeket vagy feltehetitek az Instagramra a #hajoznijo vagy #portumlines hashtagekkel vagy elküldhetitek Annának, telegram botunknak a t.me/portum_bot címen.

Foglalhatok asztalt?

Erre nincs lehetőség, az asztalok/helyek elfoglalása érkezési sorrendben történik, a helyet tetszés szerint bárki elfoglalja. Az elfoglalt helyed természetesen menet közben is megváltoztathatod.

Az időjárásról (kattints a többiért…)

Milyen időben megy a hajó?

Az 2014-es nyár gyakori viharai miatt sokszor felmerült ez a kérdés. A válasz egyszerű: szinte bármikor. Megyünk hidegben, melegben, esőben és szikrázó napsütésben egyaránt.
Az egyetlen kivétel a köd, bár radarral mehetnénk, de ez legfeljebb túlélőtúrára vágyók számára lenne izgalmas.
A meghirdetett utakat minden körülmények között igyekszünk megtartani. Ettől legfeljebb külső ok – pl. folyamzár, kikötőzár – vagy váratlan műszaki hiba tud eltéríteni. Ilyen esetben azonban – lehetőségeinkhez képest – a meghirdetett útra jelentkezett utasokat értesítjük.
A rossz/nem kedvező időjárás nem jegymódosítási ok, visszatérítési szabályaink egyszerűek: nem megjelenés esetén visszatérítés nem jár.

Esik az eső, vihar van!

Ugyan lehetnek olyan időjárási körülmények, melyeket kedvezőtlennek gondolsz – eső, vihar – azonban Magyarországon nem igazán fordul elő olyan időjárás, amely a hajók biztonságos közlekedését gátolná. Ha mégis ilyen körülmények állnának elő, biztos lehetsz benne, hogy amennyiben van jegyed egy járatra, úgy az esetleges időjárás miatti törlésről értesítünk SMS-ben, emailen, közzétesszük a weboldalon, stb. Ilyen törlés egyedül a 2017-es jégzajlás miatt történt eddig. Az időjárási körülmény nem ok a jegymódosításra, amennyiben a jegyed nem módosítható akkor egy eső vagy egy vihar miatt nem is fogod tudni azt módosítani. Ne feledd, a visszatérítési szabályaink nagyon egyszerűek: nincs visszatérítés meg nem jelenés esetében.

Van fűtés?

Van, minden hajónk rendelkezik fűtéssel, zárt termekkel és nyitott teraszokkal (a teraszok nem fűtöttek). Vannak pokrocaink is, télen pedig finom forralt bor.

write a new Tripadvisor review on Portum Lines
hajoznijo FB page
  • Dock42 port
Foglalok