GYIK – gyakori kérdések és válaszok

Alább találod az elhangzó gyakori kérdéseket és válaszokat (GyIK). Ez az oldal csak egy összefoglaló, adott kérdéskörből pár választ villant fel, ha valamelyik téma érdekel, kattints a címére az összes válaszért.

A jegyvásárlásról

Foglalhatok telefonon? Foglalhatok emailben?

Nem. Foglalásod csak online, a hajoznijo.hu weboldalán tudjuk fogadni: jegyvásárlás sétahajó útra. Semmilyen körülmények között nem fogadunk el foglalást telefonon, emailben vagy más módon.

A jegy bármelyik útra jó?

Nem, a jegy adott időpontra szól, melyet azon feltüntettünk. Amennyiben esetleg lekésted a hajójáratot, úgy kedvezményes díjért az adott nap és a következő nap részt vehetsz egy másik hajójáraton.

Csoporttal mennénk, kaphatunk csoportos jegyet?

Természetesen, csoportok részére tudunk csoportos jegyet biztosítani, feltéve, hogy a csoport létszáma a 20 főt eléri. A részletekért kérjük lépj velünk kapcsolatba.

a számla összege és a kártya terhelés eltér, számlát szeretnék a foglalási díjról

Valószínűleg feltűnt, hogy a nyugtán/számlán szereplő összeg valamint a kártyán található terhelés összege eltér. A különbség a foglalási díjból adódik, amelyet a Fareharbor közvetlenül számláz. Amennyiben a foglalási díjról számlát szeretnél, úgy lépj közvetlenül kapcsolatba a Fareharborral formanyomtatvánnyal vagy emailben megadva a következő adatokat:
– Company Billing Name/Számlázási név*
– Company Billing Address/Számlázási cím*
– Company VAT/GST ID Number/Számlázási adószám*
– Company Code/Számlázási cégazonosító
– Booking Number/Foglalási szám*
– Email Address/Emailcím*
A csillag (*) mezővel jelzett elemek kötelezőek, az angol nyelvű kommunikáció praktikus.

A hajóútról

Hozhatom a kutyám? … macskám, nyulam, vadászgörényem, hörcsögöm, aranyhalam?

Sajnos nem. Városnéző sétahajó útjainkon élő állat – vakvezető- és szolgálatban lévő rendőrkutya kivételével – általános szerződési feltételeink szerint nem szállítható.
Najó, esetleg egy, legfeljebb 10x10x10cm befogadóképességű akváriumban elférő aranyhallal kivételt tehetünk. Egyben felhívjuk a figyelmet a szökés veszélyére, a Duna közel van.
Amennyiben mindenféleképpen kedvenceddel szeretnél részt venni a hajózáson, úgy igénybe veheted privát hajó szolgáltatásunkat, ahol több opció is elérhető, mint Privát sétahajózás egy órára vagy akár Romantikus Randevú a Dunán.

várható indulási időpontok, nyár (ápr. 1 – okt. 31)

Várható indulási időpontok ápr. 1. – okt. 31.

hétfő
kedd
szerda
csütörtök
18:1519:3020:4522:00
péntek
szombat
vasárnap
(16:45)18:0019:1520:3021:45(23:00)

A zárójelben jelzett indulási időpontok, mint például (16:45) opcionálisak, így nem minden nap elérhetőek. Az indulási időpontok előzetes értesítés nélkül módosíthatóak. Minden indulási időpont helyi, budapesti időzóna szerint van feltüntetve.
Jegyet budapesti sétahajózás termék oldalán, itt vehetsz.

Csak a mienk az asztal?

Ezt sajnos nem tudjuk garantálni. A hajó jelenlegi elrendezésében 2-4-6 fős asztalok vannak. Természetesen egy 6 fős társaság esetében az asztal csak a társaságé. Azonban, ha kevesebben vannak, akkor előfordulhat, hogy másokkal kell megosztania az asztalt. A hajó amúgy is korlátozottabb területtel rendelkezik, mint például egy étterem. Az élmény viszont mindenképpen csodálatos lesz.

Mennyi ideig tart egy út?

Sétahajó járataink jellemezően egy óráig tartanak. Egyéb programjaink a leírásban feltüntetett időtartamig. Amennyiben hajót bérelsz, akkor annyi ideig amennyi időre bérelted.

Az időjárásról

Esik az eső, vihar van!

Ugyan lehetnek olyan időjárási körülmények, melyeket kedvezőtlennek gondolsz – eső, vihar – azonban Magyarországon nem igazán fordul elő olyan időjárás, amely a hajók biztonságos közlekedését gátolná. Ha mégis ilyen körülmények állnának elő, biztos lehetsz benne, hogy amennyiben van jegyed egy járatra, úgy az esetleges időjárás miatti törlésről értesítünk SMS-ben, emailen, közzétesszük a weboldalon, stb. Ilyen törlés egyedül a 2017-es jégzajlás miatt történt eddig. Az időjárási körülmény nem ok a jegymódosításra, amennyiben a jegyed nem módosítható akkor egy eső vagy egy vihar miatt nem is fogod tudni azt módosítani. Ne feledd, a visszatérítési szabályaink nagyon egyszerűek: nincs visszatérítés meg nem jelenés esetében.

Van fűtés?

Van, minden hajónk rendelkezik fűtéssel, zárt termekkel és nyitott teraszokkal (a teraszok nem fűtöttek). Vannak pokrocaink is, télen pedig finom forralt bor.

Milyen időben megy a hajó?

Az 2014-es nyár gyakori viharai miatt sokszor felmerült ez a kérdés. A válasz egyszerű: szinte bármikor. Megyünk hidegben, melegben, esőben és szikrázó napsütésben egyaránt.
Az egyetlen kivétel a köd, bár radarral mehetnénk, de ez legfeljebb túlélőtúrára vágyók számára lenne izgalmas.
A meghirdetett utakat minden körülmények között igyekszünk megtartani. Ettől legfeljebb külső ok – pl. folyamzár, kikötőzár – vagy váratlan műszaki hiba tud eltéríteni. Ilyen esetben azonban – lehetőségeinkhez képest – a meghirdetett útra jelentkezett utasokat értesítjük.
A rossz/nem kedvező időjárás nem jegymódosítási ok, visszatérítési szabályaink egyszerűek: nem megjelenés esetén visszatérítés nem jár.

write a new Tripadvisor review on Portum Lines
hajoznijo FB page
  • Dock42 port
Foglalok