Nem kaptam meg a jegyem

Nem kaptam meg a jegyem

Minden jóváhagyott foglalásról küldünk jegyet, esetleg nézd meg a spam (levélszemét) mappádat is. Ha nem kaptad meg a jegyet, úgy foglalást valamilyen okból nem tudtuk jóváhagyni, melyről e-mailt küldtünk.
GMAIL postafiókok esetében a levélszemét mappán túl nézd meg a Közösségi, Promóciós ajánlatok, stb. füleket, illetve használhatod az “in:all from:[email protected]” keresőkifejezést is. Foglalásával kapcsolatos kérdéseid kérjük a kapcsolat formanyomtatvánnyal jelezd, telefonon nem tudunk felvilágosítást adni a jegyeiddel kapcsolatban.
Kérjük nézd meg bejegyzésünk a “nem megbítható e-mail kiszolgálókról is”.

write a new Tripadvisor review on Portum Lines
hajoznijo FB page
  • Dock42 port
Foglalok