Az alábbi űrlapon jelezheted kéréseid, igényeid esetleges törlési szándékodat foglalásoddal kapcsolatban.
Mielőtt kérésed elküldenéd, kérjük tekintsd át a foglalással és az úttal kapcsolatosan elhangzott Gyakori Kérdéseket és Válaszokat
Nem találom a kikötőt
A kikötőnk a XIII. kerület Szent István parknál található, Dock 42, sétahajó járataink innen indulnak. A sétahajó járatokon az indulási és az érkezési kikötő azonos.. A Dock 42 kikötő helyét online térképszolgáltatással gyorsan és egyszerűen megtalálhatod.
A kikötő megközelíthető
– tömegközlekedéssel: 75, 76 -os troli Szent István park megálló, 15, 115 -ös busz Victor Hugo u. megálló, M3 metró Lehel téri megálló, 2, 4-6 villamos Jászai Mari téri megálló, BuBi Szent István parki dokkoló. Menetrendet a BKK oldalán találod.
– gépjárművel a parkolás a rakparton lehetséges
– taxival
Javasoljuk, hogy használd telefonod térképalkalmazását és annak segítségével navigálj a kikötőhöz. Szinte mindegyik online applikáció hibátlanul a kikötőhöz vezet. Ha nem akarsz adatforgalmat generálni, arra is létezik megoldás, például a Maps.Me.
Cseveghetsz Telegram botunkkal, Annával is t.me/portum_bot, aki szintén szívesen elüldi a kikötő helyszínét, odavezet vagy akár a kikötőtől a távolságod is megmondja.
Csak a mienk az asztal?
Ezt sajnos nem tudjuk garantálni. A hajó jelenlegi elrendezésében 2-4-6 fős asztalok vannak. Természetesen egy 6 fős társaság esetében az asztal csak a társaságé. Azonban, ha kevesebben vannak, akkor előfordulhat, hogy másokkal kell megosztania az asztalt. A hajó amúgy is korlátozottabb területtel rendelkezik, mint például egy étterem. Az élmény viszont mindenképpen csodálatos lesz.
Miért kaptam két emailt a vásárlásról?
A vásárlásról a foglalási rendszerünk (Fareharbor) mellett a számlázz.hu-tól is külön emailt kapsz. Az ok nagyon egyszerű, a tranzakcióról a vonatkozó szabályoknak megfelelően pénzügyi bizonylatot kell adnunk, melyet a foglalási rendszer – technikai korlátai miatt – nem tud megfelelően adni, így a vásárlásról a nyugtát (vagy igény esetén a számlát) a számlázz.hu rendszere állítja ki és küldi el részedre emailben.
Ha számlát szeretnél, úgy a foglalási folyamat során ne felejtsd el bejelölni ezt a kérdést és add meg a számlázási adatokat. Kérünk kétszer is ellenőrizd az adatokat, mivel kijavítani csak kézzel tudjuk a vásárlást követő 7 napon belül.
Hogyan kapom meg a jegyemet?
A szájton vásárolt bármely terméket kizárólag elektronikus úton, emailben kézbesítünk, minden egyes vásárlásod után visszaigazolást és/vagy jegyet kapsz. Ha esetleg a vásárlást követően mégsem kapnál jegyet, akkor először ellenőrizd a levélszemét/spam fiókodat, majd lépj velünk kapcsolatba.
számlát kérek a foglalásról
Természetesen adunk számlát, sőt önkiszolgáló rendszerben a foglalás során magad állítod elő. A foglalás végén nyomd meg a “számlát szeretnél?” gombot és töltsd ki a szükséges adatokat.
Kérjük a kitöltést követően ellenőrizd, hogy a bevitt adatok helyesek-e, mivel azok kijavítása csak manuálisan lehetséges. Az elektronikus számlát a foglalás visszaigazolását követően külön emailben kapod kézhez.