Kapcsolat – jegykezelés

Az alábbi űrlapon jelezheted kéréseid, igényeid esetleges törlési szándékodat foglalásoddal kapcsolatban.
Mielőtt kérésed elküldenéd, kérjük tekintsd át a foglalással és az úttal kapcsolatosan elhangzott Gyakori Kérdéseket és Válaszokat

számlát szeretnék a bárfogyasztásról

Természetesen ez lehetséges, azonban időbe kerül. Amennyiben számlát szeretnél, úgy ezt időben (jó előre) jelezd a bár személyzetünknek és add meg az adatokat. Amennyiben megadsz emailcímet, úgy elektronikus számlát küldünk, ennek hiányában hőpapíron kapod kézhez.

Milyen jegy kategóriák léteznek?

Sétahajó útjainkon általában két jegy kategória létezik.

gyermekjegy: 0-2 éves életkor között ingyenes (minden egyes gyerekjegyhez egy darab érvényes egyéni jegy szükséges)

egyéni jegy: 3 éves életkortól

Egyes különleges útjainkon eltérő jegy kategóriák is létezhetnek, melyet a termék leírásánál feltüntettünk.

Kell vinnem a jegyet az utazáshoz? Névre szólnak a jegyek?

Az utasokat a jegy alapján azonosítjuk, így az utazáshoz a jegyet be kell mutatni, de szeretjük a fákat, így a bemutatás akár telefonon vagy táblagépen is tökéletes.
Viszont azonosítókat nem kérünk, mindössze a jegyek számát és típusát ellenőrizzük. Így az érvényes jegyet felmutató első személy utazhat.

Ajándékutalványt vennék…

Természetetesen a webshopban ajándékutalványt is vehetsz, akár kiválaszthatod az oldalon a menüből, vagy kattints: ajándékutalvány vásárlása

jegyek lemondása, törlése, módosítása

A visszatérítési / módosítási szabályaink egyszerűek:

Rendes jegy törlési feltételek:

  • 24 órával az indulás előtt: teljes visszatérítés (1 EUR admin díj levonásával)
  • 24 órán belül vagy meg nem jelenés esetében: nincs visszatérítés

Rendes jegy módosítási feltételek:

  • 24 órával az indulás előtt: nincsen díj
  • 24 órával az indulási időponton belül: 6 EUR.

Akciós vagy kuponos jegyek:

  • Visszatérítés nem lehetséges.
  • Jegy módosítása 5 EUR.

Jegyeid ügyintézése kapcsán kérjük lépj velünk kapcsolatba a hajoznijo.hu/hu/kapcsolat-jegykezelesfelületen és add meg a foglalás vagy a jegy számát.

    Módosítási igény esetén kérjük add meg:

  • a kért módosított időpontot
    Törlési igény esetén kérjük add meg, hogy a jegyért:

  • egy 1 évig érvényes vouchert vagy
  • visszatérítést szeretnél – 1 euró admin díj levonásával.

Módosítási igényt a járat indulását megelőző 6. óráig adhatod be. A módosítási igény a foglalási emailcímről kell érkezzen.
Törlési igény visszatérítéssel indulást megelőző 24 óráig (vagy ha eltér, akkor a termékleírásban szereplő időpontig) lehetséges.

A módosítási vagy törlési igénynek a megrendeléshez tartozó emailcímről kell érkeznie. Harmadik fél által kiállított vouchert csak ez a harmadik fél tud módosítani illetve törölni, így a Getyourguide, Musement, Viator, Booking.com.

Amennyiben nem a megadott indulási időpontban szeretnél utazni – de azonos napon – úgy a 24 órán belüli módosítási díjat kell fizetned.

vagy részletesebb GyIK-ek itt





    hajoznijo FB page
    • Dock42 port
    Foglalok